LovplIgtIg dokumentatIon

Vedtægter – offentliggjort her 1/1 2015

Angående vedtægterne nedenfor, er dette de reviderede vedtægter fra juni 2014. De oprindelige vedtægter blev godkendt af ministeriet august 1982.

Download her >>

Undervisningsministeriets uddannelsesstatistik

Karakterer ved afgangsprøver i 9. klasse og karaktergennemsnit fordelt på fag 2017/2018:

1. Følg linket: Karakterer i 9. og 10. klasse – Lands-, kommune- og skoleniveau (ekstern link )
  2. Vælg ‘Himmelbjergegnens Natur- og Idrætsefterskole’ på alfabetisk liste over grundskoler
  3. Klik på ‘Skoletal’ (nederste højre hjørne) – se karakterer ved afgangsprøver i 9. klasse
  4. Klik på blå bjælke med teksten ‘9. klasses karaktergennemsnit fordelt på fag’ nederst til venstre
  5. Vælg specifikt fag i spalte længst til højre

10. klasses karaktergennemsnit fordelt på fag 2017/2018:

1. Følg linket: Karakterer i 9. og 10. klasse – Lands-, kommune- og skoleniveau (ekstern link)
  3. Klik på ‘Skoletal’ (nederste højre hjørne)
  4. Klik på blå bjælke med teksten ’10. klasses karaktergennemsnit fordelt på fag’ nederst til højre
  5. Vælg specifikt fag i spalte længst til højre
  6. Ønskes samlet karaktergennemsnit for alle fag i 10. klasse, markeres fagene i højre spalte efterfulgt af enter.